Wie zijn wij

De schakel tussen opdrachtgever en nemer.

Wie is Jan Scheepstra?

Mijn naam is Jan Scheepstra, oprichter van Soprano Dienstverlening. Samen met mijn vrouw en 2 kinderen, ben ik woonachtig in het mooie Emmen (Drenthe). Van origine ben ik beveiliger en heb dit met trots 13 jaar gedaan. Binnen dit vak heb ik bijna alle werkzaamheden en functies wel gehad. Van beveiliger tot manager en van manager tot mijn eigen beveiligingsbedrijf. Maar het was tijd voor wat nieuws. Ik werkte al enige tijd als zorgbeveiliger in de zorg en hierin werd steeds meer mijn interesse gewekt. Het was tijd voor een switch.

Gestart met een zorg gerelateerde opleiding, stage lopen en werkervaring op doen. Wat mij opviel is dat de kwaliteit van zorg niet altijd op 1 stond. Na een aantal jaar gewerkt te hebben binnen de zorg, was het tijd voor de volgende stap! Dat was het begin van Soprano Dienstverlening. Met Soprano Dienstverlening probeer ik het verschil te maken, door wel de kwaliteit van zorg te waarborgen.

Zorginstellingen werken vaak met detacheringbureaus en leggen de verantwoordelijkheid daar dan ook neer. Helaas zie je in de praktijk dat hier veel mee gesjoemeld word. Ongeschoold personeel, geen tot weinig ervaring. Het zogeheten poppetjes wegzetten is wat je veelal ziet. Hierop hebben we bij Soprano Dienstverlening wat op gevonden. Om als tussenpersoon te fungeren en de audits op te nemen. Wanneer een zorginstelling de samenwerking zoekt met externe partijen, dan is Soprano Dienstverlening de tussenpersoon welke checkt op de juiste kwaliteit en kwalificaties. Hierin draag je bij aan kwalitatief goede zorg.

Daarnaast leveren wij medewerkers voor diverse functies, waarin we ook kijken naar kwaliteit. We hebben dan ook een eigen cursus ontwikkeld, om zo onze medewerkers intern te kunnen scholen, waardoor we dit allemaal in eigen beheer hebben, zodat ook de trainingen van kwaliteit zijn! Juist doordat wij uit de praktijk komen en zien waar de goede en verbeterpunten liggen, denk ik met Soprano Dienstverlening een verschil te kunnen maken!

Er blijft altijd een quote in mijn hoofd zitten: “We kunnen niet iedereen helpen, maar iedereen kan iemand helpen”. Dit werkt zakelijk net zo. Soprano Dienstverlening kan niet alle problemen binnen de zorg oplossen, maar we kunnen wel ons best doen om een goede bijdrage te kunnen leveren!

En dat is de visie van Soprano Dienstverlening. Kwaliteit van zorg op 1!

Soprano Dienstverlening heeft dan ook kernwaardes verdeeld onder 4 B’s.

Betrouwbaarheid

Je zoekt een partner waar je op kunt bouwen. Doen wat je zegt en zeg wat je doet! Je wilt niet hoeven twijfelen aan betrouwbaarheid. Dit moet vanzelfsprekend zijn!

Bekwaamheid

Je wilt kwalitatief goede mensen. Goed geschool, weten wat ze doen. De juiste kracht op de juiste plek en geen poppetjes vullen!

Betrokkenheid

Geen medewerkers die enkel zijn/haar dienstje komt vullen en weer naar huis gaat. Maar een medewerker welke met plezier naar het werk gaat, verantwoordelijkheid kan en durft te nemen en zich kan binden aan de locatie!

Bewustzijn

Zowel wij als bedrijf, als onze medewerkers, dienen zich bewust te zijn van de branche waarin ze werken. We werken met kwetsbare doelgroepen met uiteenlopende problematiek. Bewust zijn in wat wij doen en meemaken, maar ook bewustzijn vanuit de gedachte van de client.

Op zoek naar een betrouwbare partner?

Neem vrijblijvend contact met ons op om te zien hoe we jouw bedrijf kunnen helpen.

Contact

Soprano Dienstverlening

Pioniersweg 18
7826 TA Emmen

Telefoonnummer